2011. március 8., kedd

Rossz hír!

Sziasztok Drágaságaim!

Jaj, de rég hívtalak már így titeket. Igaz az is a másik blogomon volt de akkor is.
Sajnálatos módon az oldalt bezárom. Tudom-tudom nekem is nagyon fog hiányozni de nem vagyok egy cseppet sem elégedett a színvonallal. Persze a Ti bíztató szavaitok erőt adnak és hihetetlenül jól esnek de nem vagyok elégedett a saját munkámmal. Lehet ez a magamal szembeni hatalmas kritikám de úgy érzem ti se vagytok vele teljesen megelégedve.

Nem hinném, hogy örökre húzom le a rolót hiszen nagyon is szeretek Twincest-et írni de az életem mostanában zsúfolt és lehet, hogy mégjobban az lesz és hát látjátok. Január vége óta nincs új rész.

De mindent köszönök nektek és remélem amikor újrakezdem az oldalt ismét olvasni fogtok remélhetőleg jobb írásokat, nagyobb élvezettel.

Még egyszer mindent köszönöm!

11 megjegyzés:

  1. Ne ne ne! Kérlek ne zárd be!!!! Ne tedd azt Billékkel, velünk (szépen néz)!
    Én nem fogom kibírni nélküle!!!
    Még, hogy nem vagy elégedett a színvonallal!
    Iszonyatosan jól írsz!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, életem!
    Miért van az, hogy neked nem tudok ellenállni?????????
    Kihasználod, hogy ennyire megbízom benned és hallgatok rád. Ez nem szép dolog.
    Maradjunk annyiban, hogy még átgondolom. Ha a hétvégén sikerül részt raknom folytatom tovább. Úgy jó lesz?

    VálaszTörlés
  3. Tökéketes! *-*
    "lécci tudj részt feltenni lálálá XD"
    Amúgy nem is haszánállak ki, ez nem igaz (durci).

    Jajj hétvégén lezs mit beszámolnom... :(

    VálaszTörlés
  4. léééécííí tényleg ne zárd be nekem is nagyon tetszik ez a sztori is mert olvasom a másikodat is de tényleg lécci ne zárd be mert tényleg nagyon jó. (szerintem legalábbis)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos vagyol! Köszönöm! Hát a bezárásról letettem viszont nem ígérhetek semmit, hogy folytatás mikor lesz.
    De tényleg nagyon köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  6. Jajjj az már jó hogy legalább nem zárod be a részt pedig várom majd nagyon!!!

    VálaszTörlés
  7. Szervusz!
    ejj-ejj... ez nem hangzik túl jól...
    Figyelj, a TWC-s írók közül senki sem elégedett a saját munkájával. A másikét mindig jobbnak találod, ez így van. (legalábbis az én észrevételem szerint; szóljatok ha tévedek :S) Nagyon jól írsz, hülyeség lenne bezárni eme blogot. Azt mondom, hogy addig jó amíg nem vagy megelégedve magaddal, mert akkor mindig jobbat akarsz alkotni, és ez a helyes hozzáállás. Én (és szerintem mindenki) nagyon szeretem a történeteidet, tetszik nagyon ahogy írsz, és nagyon rosszul érintene ha bezárnád a blogot. Mindenki akar fejlődni, és mindenki tud fejlődni. Igen, azt én is észre vettem, hogy régen volt rész, mert hát elég sűrűn, amikor tudom, nézem ezt a blogot, és mindig szomorúan konstatáltam, hogy nem, megint nincs új. Ha úgy látod, hogy jót tenne neked egy kis szüneteltetés, annak semmi akadálya, mert lehet, hogy nem mindig van ihleted. Természetesen az is nagyon rosszul esne, de ezt még úgy ahogy meg tudom érteni, mert bizony már nekem is sokszor fordult meg a fejemben, hogy bezárom a blogomat, sok ok miatt. Azon, hogy úútálom visszaolvasni amiket én írtam, mert mind egy nagy rakás kaki, már rég túl tettem magam xD Még mindig gondolkozok rajta, hogy szüneteltetek.
    Ja egyébként én csak ezt az blogodat ismerem/nézem/lájkolom, mert a heteró történeteket nem igazán szeretem, főleg ha TH-s... vannak jók, igen, de annyira nem érdekelnek, hogy időt szánjak az olvasásukra. Ezen a blogodon jöttem rá, hogy milyen nagyon jól írsz :))
    Mindegy, a lényeg, hogy ne csinálj butaságot plíííz, mert naggggyooon kár lenne ezért a blogért, mindenkinek csak ártanál vele, és te is megbánnád később. Egy pillanatnyi életérzés miatt nem szabad ilyen (viszonylag) nagy döntéseket hozni. :))
    Úgyhogy ilyen még csak véletlenül se forduljon meg a fejedben! és sietsz az új részel :D :D :D :D
    na szija, légy jó :))

    VálaszTörlés
  8. na jó az ott *siess* akart lenni a végén xD I'm sorry :S
    xd

    VálaszTörlés
  9. Jaj Molly!
    Rettentő hálás vagyok amiért rendszeresen írsz.
    Köszönöm a bíztató szavakat is.
    Nagyon sokat jelentenek duplán is mert Te vagy az egyik példaképem. És neked köszönhetem a ballagásom előtti nyugalmamat is.
    Soha nem hittem volna, hogy ennyi szeretetet és dícsérő szót kapok a blogon.
    Még egyszer köszönöm és most már tényleg igyekszem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.