2011. július 21., csütörtök

Ami eddig csak álom volt - 12. rész

Hali-hali!

Na, na? Ki rak fel rész tök sok idő után? Hát persze, hogy én? Na de lenne itt a részen kívül más is. Jövő héten az-az június 25-től, 31-ig én táborozni megyek. Szóval akkor végképp nem kaptok részt. De addig még hozom 1-2-t. Addig is jó olvasást!!!

12. rész – Szemprobléma

   Kamillát az ölemben vittem fel a vendégszobába. Lefektettem és betakartam. Motyogott valami „Köszönöm.” féleséget. Elmosolyodtam majd visszamentem Billért.
- Engem ne, hogy felmerj vinni az öledben. – rivallt rám Bill.
- Sajnálom édes. Máshogy nem megy. – félszeg mosollyal az arcomon emeltem ki az autóból majd elindultam a szobája felé.
- Miért a szobámba viszel? – nézett rám tanácstalanul mikor már az ajtó előtt álltunk.
- Mert pihenned kell. – kelletlenül kinyitotta az ajtót.
- Ilyenkor úgy utállak. – durcizott be és kinyitotta a szobája ajtaját.
- Tudom. – pusziltam meg a feje búbját majd leraktam az ágyára.
- De én már tényleg jól vagyok. – makacskodott és fel akart állni, de én visszanyomtam az ágyra.
- De én nyugodtabb lennék, ha ma pihennél.
- De maradj itt velem! – fogta meg a csuklómat és erősen megszorította.
- Rendben. – mosolyodtam el halványan. – De nem szeretnél valamit? Bármit. Amit csak kérsz, én máris hozom. – Bill elengedte a csuklómat és a keze az ágyékomra vándorolt amitől egy apró nyögés hagyta el a számat. – Bill. – fogtam meg a kezét.
- Tessék? – kapta fel a fejét.
- Ezt most nem kéne.
- Miért?
- Egyrészt mert nem voltál jól. Másrészt Kamilla itt van a másik szobában. – arcán a csalódás foglalt helyet. – Nem mintha én nem akarnám. De most pihenned kell. – mondtam Bill pedig hunyorogni kezdett és sokat pislogott. – Mi a baj?
- Kicsit… homályosan látok. – pislogott még mindig majd egy idegölő perc után elmosolyodott. – Most már jó.
- Nem lehet, hogy szemüveg kéne neked?
- Nem hinném. – vont vállat.
- Biztos? Ha valakinek gyenge a szeme nagyon sokat fáj a feje. Lehet ezért szédültél meg.
- Téves. Nem szokott fájni a fejem. Néha a turnén, ha nem alszok eleget, de amúgy nem. Biztos csak egy kicsit gyengélkedem. Lehet megviselt a turné. – hunyta le a szemeit.
- Megint rosszul látsz?
- Nem. – nyitotta ki pilláit így egyenesen csodálatos, érzéki szemeibe nézhettem. – Csak álmos vagyok.
- Aludj egy kicsit. – adtam puszit a homlokára.
- Rendben. – elmosolyodott majd a fal felé fordulva álomba szenderült.
   Betakargattam majd óvatosan adtam neki még egy puszit majd kimentem a szobából és halkan becsuktam az ajtót. Mielőtt elindultam volna lefelé megnéztem Kamit, hogy alszik-e még. De már felébredt.
- Tom. – mondta mikor meglátott. – Gyere be! Mondanom kell valamit. – engedelmesen bementem és becsuktam magam mögött az ajtót.

2 megjegyzés:

  1. ojjajj...mik lesznek még itt... :)) nagyon jó lett :))) Billnek remélem semmi komoly baja nem lesz :)
    pusziim ^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :D
    Azért lesznek még dolgok. :D
    Billről meg nem nyilatkozom.
    Puszim!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.