2011. június 30., csütörtök

Ami eddig csak álom volt - 11. rész

Hali-hali!

Na ismételten hoztam egy részt!!! :D Remélem tetszeni fog! Itt már lehet valamit sejteni abból, hogy mi lesz. De még  a legokosabb ember se tudja, hogy mi lesz. Rajtam kívül egyvalaki tudja. Na de nem rizsázok. Itt a rész. Jó olvasást!!!


11. rész – Aggódás

- Mehetünk? – jött ki Bill egy rakat ruhával.
- Felőlem. – vontam vállat. – Kami?
- Felőlem is. Már amúgy is éhes vagyok. – mondta és Bill vállára döntötte a fejét.
- Akkor ezt megbeszéltük. – mosolygott Bill. A pénztárhoz mentünk és kifizettük a nem épp kevés cuccot, amit Kami és Bill vásárolt. – Mit szeretnétek enni?
- Nekem mindegy. – vontam vállat egy rakás szatyor cipelése közben.
- Szuhsit! – ujjongott Kami.
- Nekem jó. Tom?
- Én benne vagyok. – alig, hogy ezt Kimondtam Kami kis híján, a földön kötött ki.
- Jól vagy? – kaptam el és leültettük egy padra.
- Aha. – bólintott óvatos mosollyal. – Kicsit fáradt vagyok. – a következő pillanatban Bill belém kapaszkodva tántorodott le a padra.
- Jól vagy? – kérdeztem rémülten.
- Kicsit megszédültem.
- Na, jó! Ti ketten verjétek ki a fejetekből, hogy ma még megyünk valahova. Irány hazafelé. – a hangom aggodalommal volt tele.
- De én jól vagyok. – erősködött Kami.
- Én is. Kicsit szédülök. Na és? Máskor is volt ilyen.
- Nem érdekel. – a hangom határozott volt. – Apa azt mondta, hogy vigyázzunk rád. – fordultam Kamilla felé majd Billhez. – Nem szoktál szédülni. Nem tetszik ez nekem. Lehet, hogy elkaptatok valami vírust. Hazamegyünk, ágyba bújtok és remélhetőleg holnapra jobban lesztek.
- Rendben. – mondták csalódottan.
   Először elvittem a csomagokat majd visszamentem hozzájuk és átkarolva őket a kocsihoz sétáltunk. Lehet Kamilla és Bill bőrszíne is fehér volt, de valahogy mid a kettejük fehérebbnek látszott.
   Beszálltunk a kocsiba és elindultunk hazafelé. Csendesen utaztunk. Bill kifelé figyelt az ablakon Kami pedig szinte azonnal elaludt.
- Hogy vagy? – kérdeztem óvatosan.
- Jól. – mosolyodott el erőtlenül Bill.
- Ne haragudj, hogy olyan bunkó voltam délelőtt.
- Nem haragszom. De örülök, hogy végül egész jól kijöttetek.
- Na, ja. – mosolyodtam el. Ha Bill tudta volna… - Rendben leszel?
- Persze. Szerintem csak kimerültem.
- Remélem. És Kamillával mi lesz? Ő is jól lesz? – aggódtam érte. Lehet, hogy nem volt a rokonunk és reggel még gyűlöltem egy kicsit, de valahogy felébredt bennem az iránta való bátyói aggódás.
- Remélem. Lehet, igazad van és tényleg csak valami vírus.
- Remélem. – parkoltam le a ház előtt.

8 megjegyzés:

  1. húha ... milyen betegséget kaptak el egyszerre? remélem, azért nem lesz annyira durva, mint nálam... :)
    de am jó rész lett :)) Tom milyen gondoskodó lett :))
    pusziiim ^^

    VálaszTörlés
  2. Annyra nem lesz durva. Majd kiderül. :D
    Azért nem akarok Tomból egy pöcst csinálni.
    Köszi a komit és a dícséretet!
    Puszim!

    VálaszTörlés
  3. Na jó én már inkább nem is találgatnék :P
    Fantasztikus lett és igazán kíváncsivá tettél. Remélem hamar jön a kövi! Puszi életem!

    VálaszTörlés
  4. Pedig te tudod is, hogy mi van. Már meséltem. :D
    Nagyon szépen köszönöm és örülök, hogy kíváncsi vagy.
    Puszi életem!

    VálaszTörlés
  5. Tudom, azért nem találgatok :P
    Na és mikor lesz új rész??

    VálaszTörlés
  6. :D
    Kb. holnap hajnali 1-2 körül.

    VálaszTörlés
  7. Szia! Én előbb el bírtam volna képzelni a csábító szerepébe! Amúgy tök jól írsz. Pusz Kylie

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.