2012. augusztus 20., hétfő

Díj Molly-tól

Hali-hali!

Hát hazaértem és élek meg egyben vagyok. :D Asszem ez már egy jó pont. Most még nem rész hoztam, de az is készülőben van, bár nem tudom, hogy a novella 2. részét vagy a részt hozom előbb. Ez legyen meglepi. ;) Most viszont kaptam egy díjat Molly-tól amit ezúton is NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK Neki!!!


 Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert kell megjelölni! (Nincs visszajelölés / visszaadás)




11. dolog rólam (lesznek benne újdonságok is ;)):

1. Imádom a TWC-t, de asszem ez nem új dolog.
2. Mikor mérges vagyok az ikrekre (ez sokszor óra kellős közepén van) az orrom alatt mormogva elkezdem őket szidni. Ami csak a számra jön. Ilyenkor oszttársnőm akivel szinte mindig együtt ülünk csak néz rám, majd folytatja a dolgát ott ahol abbahagyta.
3. A kedvenc tantárgyam a töri. Már általánosban is szerettem, viszont a középiskolai tanárom egy haláli pali.
4. Kedvenc sportjaim (igen, nekem olyanjaim is vannak): evezés (kenuban), lovaglás, és az örök kedvencem az íjászat.
5. Iszonyatos mértékű tériszonnyal küzdök, szóval ha nem érzem biztosnak a talajt akkor már fél méteren is be tudok pánikolni. Ennek ellenére simán felmásztam 9 méter magasra. Először létrán, aztán meg úgy, hogy fém kapaszkodók álltak ki az oszlopból. A végén csak lestem, hogy sikerült.
6. Iszonyatosan forró fejű tudok lenni ha valaki a barátaimat vagy a családomat ócsárolja, esetleg engem egy bizonyos dolog miatt.
7. A végletek embere tudok lenni. Egyik percben nevetek és jól érzem magam a következőben pedig magamon tudom érezni a világ fájdalmát. Vagy egyik percben ordítok és verekszek, a másikban pedig már meghúzódok a háttérben és halkan beszélgetek.
8. Már 5 évesen író akartam lenni. Aztán persze jött még sok más dolog mint például a pszichológus, énekes (hangom nincs is xD), zenész, tanár, divattervező, paleontológus és még sok más. Jelenleg építésznek tanulok és asszem ez polgári foglalkozásnak tökéletes is lesz.
9. Még nem csókolóztam.
10. Tudok nyitott szemmel aludni. :D
11. Van egy nagyon meghatározó dolog az életemben amiről csak nagyon kevesen tudnak. Viszont azt nem árulom el, hogy mi. De legalább tudtok a létezéséről. ;)

Molly kérdései:
1.Mit tartasz a legjobb tulajdonságodnak?
Nekem van jó tulajdonságom? o.O Talán az, hogy tökéletesen meg tudok hallgatni másokat.

2.Mi az, amit szeretnél magadban megváltoztatni?
Na, ez a lista eltartana egy darabig. Kezdjük az alakommal, aztán ott van a beesett szemem… De ha tényleg lehetne, én azt szeretném, hogy tudjak sírni, mert más kb. másfél éve nem sírtam.

3.Könnyen meg tudsz nyílni másoknak?
Nagyon könnyen.

4.Szeretsz a figyelem középpontjában lenni, vagy inkább visszahúzódó vagy?
Hát az attól függ. Néha rám jön, hogy a középpontban akarok lenni, de általában meghúzódok a háttérben és ez így nekem tökéletesen jó.

5.Mi az, amit a legjobban szeretsz a világban/életben?
A barátaimat, ez nem kétség.

6.Milyen zenéket szeretsz?
Sok fajtát. Éppen milyen kedvem van. Persze a jó ízlés határain belül szóval legyen benne hangszer meg szöveg (bár van amikor az nem kell).

7.Mit szeretnél a halálod előtt mindenképpen kipróbálni/megtenni?
Szeretnék csókolózni… Más most igazán nincsen.

8.Mi az, ami ebben a pillanatban igazán boldoggá tenne?
Ebben a pillanatban nagyon is boldog vagyok. De az mindenképpen feltenné az i-re a pontot ha itt lennének a barátaim.

9.Mit szeretnél az életeddel kezdeni?
Élek. Konkrétan ez most elég nekem. De a jövőben szeretnék író lenni, mert ha írhatok attól tényleg nagyon-nagyon boldog vagyok.

10.Mi a jelenlegi kedvenc filmed/dalod?
Kedvenc dalom nincsen. Bár sok van amiért élek-halok, de kedvencet nem tudok választani. Film… talán a Death Note vagy az Átnevelő tábor.

11.Szereted magad / elégedett vagy magaddal?
Erre csuklóból rávágnám, hogy NEM! De asszem akkor hazudnék mert egy kicsit szeretem magam, legalábbis nem útálom és ezzel tökéletesen elvagyok. :)

Az én kérdéseim:
1. Mióta írsz?
2. Mit szeretsz magadban?
3. Melyik a kedvenc színed?
4. Van kedvenc dalok, és ha igen mi az?
5. Mi az első emléked?
6. Ha bárkivel elmehetnél vacsorázni, akkor ki lenne az? (Több ember is lehet)
7. Ha lehetne különleges képességed, mi lenne az?
8. Hol élnél a legszívesebben?
9. Éreztél már pillangókat a gyomrodban?
10. Szeretsz engem? *.* (Nem szerelemre kell gondolni!)
11. Lököttnek tartasz?

Na és akkor azok akiknek szeretném továbbadni ezt a díjat:
slash (bár szerintem ő nem fogja megtudni, na mind1)

Ööö... és asszem ennyi! Bocsánat, de én mást már nem tudok felsorolni. Persze ismerek más blogokat is meg minden, de úgy érzem, hogy ők érdemlik meg igazán.
Sok puszi nektek! ;)



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm Angel, igazán jól esik! :)

    VálaszTörlés
  2. Juj, nagyon szépen köszönöm neked is <33 Estére meg is válaszolom a kérdéseket, bár némelyik szerintem tök egyértelmű, de nem gond ;D
    Puszillak <3 ^_^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen drága kislányom *-*Jó volt rólad olvasni egy-két plussz infót ^^ És eskü, hamarosan behozom minden lemaradásom! ^^
    puszii ^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.