2011. december 22., csütörtök

Ich liebe dich - 10. rész

Hali-hali!

   Bocsi, hogy eddig nem voltam de némi gondom adódott ezzel-azzal. Nem lényeg. 
   Ami viszont lényeg, hogy vagy 4 rész óta el akarom küldeni a szerencsétlen szereplőimet egy buliba de még most se jutnak el ugyanis megint előjöttek bizonyos érzéseim és muszáj vagyok leírni. Sajnos. Kérlek ezért ne haragudjatok!
   A kövi rész napokon belül érkezik. Addig is jó olvasást! Puszim!

10. rész – Ha vége van, miért fáj ilyen nagyon?

- Segítesz? – nézett rám nagy szemekkel, nekem pedig összeszorult a szívem.
- Most erre mit mondjak?
- Igent. – válaszolt határozottan.
- Mire kell Taminak igent mondania? - vágódott be a szobába Bill.
- Hát arra, hogy… - dadogta zavartan Tom.
- Hogy ma este nem fogok inni és én vezetek haza. – Tom hálás pillantást vetett rám.
- Mondjuk, ebben van valami. – gondolkodott el Bill. – Hiszen Tamara még csak 18 éves.
- Kurva fasza. – borultam ki. – Betöltöttem a 18-at, eljöttem otthonról, hogy a magam ura legyek erre, itt kötöttem ki, ezen a sinter kontinensen ahol csak 21 éves kortól számítok felnőttnek.
- Milyen választékosan fogalmazol. – érkezett meg Georg az oldalán Dorinnal.
- Tudok ettől választékosabban is. – mosolyogtam, pedig semmi erőm és kedvem nem volt hozzá.
Végül Gustav is előkerült és elindultunk valamerre. Sötét volt nekem meg rohadtul nem esett jól figyelni, hogy merre megyünk. A fülem be volt dugva és a telefonomon néztem egy régi videót, amit igazság szerint nem is tudom minek tartottam meg.
A volt barátom készítette a 18. szülinapomon.
„- Na, milyen érzés 18-nak lenni? – hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Amilyen 17-nek lenni. – válaszoltam, és megfogtam a karját, hogy magam mellé húzzam az ágyra. – De ha jobban belegondolok ilyen vénember nem is emlékszik már rá. – nevettem.
- Milyen vénember? – háborgott.
- 23 évesen már vénembernek számítasz.
- Még csak 22.
- Még!”
A film ott végbeszakadt. Mikor belegondoltam, hogy utána mi volt úgy érzem magam, mint egy kis ringyó, aki csak az élvezetért fekszik le másokkal. Mondjuk ezek egyáltalán nem voltak értelmes gondolatok. Mert ha az ember 2 és fél évig együtt van valakivel és lefekszenek az sztem nagyon nem abszurd dolog. Legalább is, ha már mindkét fél betöltötte már a 18-at. De Ő mégis olyan nyomot hagyott a szívemen, ami talán nem gyógyul be sohasem.

4 megjegyzés:

  1. Hű szívem, ez a rész ismét fordulatot hozott a történetben. Alig vártam már, hogy folytasd és íme tessék. :D
    Nagyon jó lett, mint mindig. Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Hát köszönöm életem! Bár lövésem nincs, hogy ez, hogy hozott fordulatot, de ha te mondod biztos úgy van. :)
    Sietek!

    VálaszTörlés
  3. Hű ez elég rövid volt de jó! Végre el tudtam olvasni :) és megcsináltam neked a chatet is! :D BUÉK ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! Örök hála érte.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.