2011. december 3., szombat

Ich liebe Dich - 8. rész

Hali-hali!

   Mizujs veletek drágaságaim? Na örül a kicsi buksitok? :D Mert az enyém örül. Látjátok nem bírtam sokáig a TWC-s blog nélkül. Pedig kezeltettem magam yaoi-val (fiúxfiú anime, történet) de nem jött össze. Szóval most megint itt préposolok.
A rész nem lett olyan hosszú amiért bocsánat is. De remélem ezt most elnézitek nekem. :D Jó olvasást! A kövi rész majd valamikor érkezik. Egy héten belül.
Addig is: legyetek rosszak! :D Én az leszek! :D


8. rész – Próba

Délután a próbán minden rendben ment. Jó azért nem minden. Elkezdtem köhögni, aminek a vége nevetésbe torkollott, ami hatására egy roppant érdekes hang jött ki a torkomon. Azok a bolondok meg röhögni kezdtek és ez egy lavinát indított el. Elkezdtünk hülyeségeket beszélni meg vicceket mesélni. Szerencsétlen David meg csak kiabált, hogy így mi lesz a próbával?
Végül aztán sikerült betuszkolni a fiúkat a hangszigetelt szobába én meg kifaggathattam drága barátosnémat.
- Mit nézel ennyire? – mosolygott kedvesen mikor már vagy 2 perce őt fixíroztam.
- A megfelelő szavakon gondolkozom.
- Mi olyan fontos, hogy ennyire gondolkodsz?
- Azt csak te, illetve ti tudjátok. – vigyorogtam.
- Nem kell rosszra gondolni. – szögezte le Dorin.
- Szoktam én olyan? – néztem rá nagy szemekkel.
- Igen.
- Egyszer le foglak lőni. –néztem rá szúrósan majd a nyakába borultam. – Tudod, hogy szeretlek?
- Tudod, hogy megfojtasz?
- Bocsi. – vigyorogtam.
Még egy jó darabig beszélgettünk majd odamentünk David mellé és felvettük a fülhallgatókat, amin keresztül mi is hallottunk mi folyik a próbafülkében. Persze nekem rögtön táncolnom kellett, amibe nem sokkal később Dorin is beszállt. Aztán már csak az láttam, hogy David tátog. Mikor levettem a fülhallgatót az is érzékeltem, hogy az a tátogás, kiabálás volt.
- …. ez elfogadhatatlan.
- Ok, csá! – mutattam neki a tenyeremet.
- Figyelsz te rám? – pattogott tovább.
- Ugyan Dav. – karolt át a derekamnál Tom. – Tamarának csak hiányzik a parti királynőség. – vigyorgott idiótán. – Majd este lefárasztjuk.
- Kajakra? – döbbentem le.
- Ha úgy jobban tetszik, akkor kenura. – szólt közbe Gustav.
- Te sötét, vagy mint az éjszaka doboskám.
- Hé! – morcosodott el. – Ne szólj be a pólómra!
- A fejedben lévő sötétségre gondoltam nyuszikám. – Gustav tudott a legjobban lehozni.
- Ezek, hogy fognak ennyi időt kibírni egymással? – kérdezte tanácstalanul David.
- Nyugi Dav! – tettem a könyököm a vállára. – Téged is elviselnek a fiúk nem tom hány éve.
Na akkor mindenkiből kitört a röhögés mire David feje a szivárvány színeiben kezdett el pompázni. Tudom, egy dög vagyok de az ilyen beszólásokat nem tudtam magamban tartani. Főleg ha fel voltam dobva. És a parti szó hallata után nem is bírtak volna lelőni.

4 megjegyzés:

  1. Áááá el sem hiszem, hogy újra írsz *-*
    Annyira imádlak, ugye tudod? <3
    Tudtam, hogy nem bírod sokáig TWC nélkül, aminek szívből örülök :P
    Az rész nagyon jó lett, Davidet szívesen megnéztem volta, bár nem értem egy kis tánc miatt miért bukott ki ennyire... jaj de hiányzik már neki egy csaj xD
    Jó volt a beszólás a végén, nagyon tetszett!
    Várom a folytatást! :D
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Engem csak imádni lehet! :D
    Amcs nem, de örülök, hogy örülsz. :D
    Hát az fix, hogy Dav-nek kéne egy csaj. Majd szerzünk neki. :D
    Köszönöm a kommentet!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó, hogy visszatértél! Üdv ismét köztünk! ;) és télleg jó volt a sztori :) siess a folytival! *.*

    VálaszTörlés
  4. Ugye? Én is örülök neki. :D Köszönöm szépen! Igyekszem. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.