2013. április 12., péntek

Díj! :)

Hali-hali! :)

   A minap, az egyik legkedvesebb barátnőmtől Eva Kaulitz - tól, kaptam egy díjat amit még egyszer szeretnék megköszönni neki! :) Nem is emlékszem mikor kaptam utoljára ilyet, úgyhogy ez nagyon feldobta a napomat! ^^



Néhány dolog rólam:
-Talán... Talán kezdek már megérni, és felnőni az elkövetkező idők kihívásaihoz, de ez a felnőttesdi még nagyon új nekem. Sokszor váltakozik a komolysági szintem, de ez nem zavar. Most jól érzem magam, és ez a fontos!
- Én valójában azért kezdtem el írni, hogy kiszabaduljak az életemből. El akartam feledni a rosszat és a fájdalmat. Az évek során ez az érzés eltűnt belőlem, most viszont végre visszakaptam! :) És ezt egy embernek köszönhetem! :) ♥
- A telefonomon mostanában több a Th-s szám, és most kapok a fejemhez, hogy eddig miért hanyagoltam őket? Teljesen lökött vagyok! :)
- A minap sétáltam a szélben, körülöttem senki, és elkezdtem Billel énekelni a Vergessene Kinder refrénjét. Annyira jó volt! ^^
- Most esik csak le, mennyire hiányzik a blog! :)

Akiknek küldeném:

Molly
Phantomrider
Eva Kaulitz (igen, vissza is kapod)

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy visszaküldted, nagyon aranyos vagy! :)
    Neked visont nincs mit megköszönnöd, hiszen megérdemled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :) Édes vagy, és én akkor is köszönöm! ;) ♥

      Törlés
  2. NA végre én is meg tudtam nézni! Köszi szépen tőled is. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.