2011. október 14., péntek

Ich liebe dich - 6. rész

Hali-hali!

Itt a kövi rész. :D Remélem tetszeni fog! Ha ma vagy holnap hajnalban lesz komi akkor holnap kaptok részt. Jó olvasást! Puszim!


6. rész – Tiszta lappal és tiszta szívvel

   Mikor még óvodás voltam és anyu altatott esténkét mindig azt mondtam, hogy nem akarok felnőni. Akkor a felnőttségről mindig az jutott eszembe, hogy majd akkor elveszítem az anyukámat és az apukámat. De ez-az érzés hamar megváltozott mikor iskolás lettem. Akkor már fel akartam nőni minél előbb.
   A 18. szülinapomon ezek a gondolatok jártak a fejemben.
   Az volt az utolsó évem a középiskolában és vészeses közeledett a szalagavató. Féltem mégis izgultam. Tudtam, hogy már semmisem lesz olyan, mint régen mégis örültem és egyszerre féltem. Már akkor tudtam, hogy nem megyek főiskolára. A fiúk aznap reggel hívtak fel azzal az ajánlattal, hogy legyek a reklámcsapatuk tagja. Nagy fordulat volt ez az építészet szakmáról, de azonnal igent mondtam.
- Valamit mondanom kell. – ott volt az egész család. – Nem megyek főiskolára. Reggel kaptam egy ajánlatot. Az érettségi után egy reklámcsapatban fogok dolgozni. Pontosabban egy zenekarnál.
   Azokat az arcokat nem felejtem el.
   És akkor felébredtem. Körülöttem minden sötét volt. A telefonom után kotorásztam majd megnyomtam az egyik gombot. 2:42. – Akkor csak álmodtam. – motyogtam és visszadőltem a párnámra.
   De már nem tudtam aludni. Köntösbe bújtam és levánszorogtam a földszintre. Csináltam egy kapuchinot és leültem a konyhapulthoz.
   Vannak olyan emberek, akik évekig képesek rágódni dolgokon, amik már rég elmúltak és nem tehetünk ellenük semmit. Én éppen ilyen ember voltam/vagyok.
   Nem is a főiskoláról volt szó vagy arról, hogy otthagytam a családi fészket. Mondjuk a továbbtanulásból triviálisan jön a költözés.
   Még ez az egyszerű szó is, hogy: triviálisan… Annyi emléket ébreszt fel bennem… Olyan szép is volt akkor. Nem mintha most olyan csúnyák lennének a dolgok. De azért a középiskola az nagyon szép dolog. Legalább is nekem az volt.
- Nem tudsz aludni? – Tom dőlt az ajtófélfának. Egy hosszú pizsamaalsó volt rajta, más nem.
- Még át kell állnom. – mosolyogtam kedvesen.
- Nem kell. – rázta meg a fejét. – Ha nem alszol, mosolyogsz, és ez nekem tetszik.
- Akkor szokj hozzá, mert gyorsan hozzá tudok szokni az új dolgokhoz.
- Pedig sokszor megállítanám az időt.
- Ebbe az is beletartozik, amikor velem beszélsz? – fixíroztam a gőzölgő italomat.
- Talán. – mosolygott.
- Nem szeretem, ha ennyire sejtelmesen beszélnek az emberek. Bár veled kapcsolatban tudom, hogy a kérdésemre a válasz: igen. De vannak, akiket nem értek. – egy kép kezdett kirajzolódni a szemem előtt, amit gyorsan elhesegettem.
- Akkor te miért beszélsz így?
- Azt hiszem azért, hogy megvédjem magam. Még túl régi a seb… Még nem szerethetek mást… - az utolsó két mondatot olyan halkan mondtam, hogy szinte már gondoltam.

2 megjegyzés:

  1. huuu... mi történt Tamarával? kiderül majd? :)
    fantasztikus rész lett, tetszett Tamara eszmefuttatása nagyon :) ügyes vagy! :)
    puszillak ^^)

    VálaszTörlés
  2. Hát tervezem. :)
    Nagyon szépen köszönöm! Holnap akkor hozom is a részt.
    Puszim!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.