2011. október 31., hétfő

Isten veletek!

   Sziasztok Drágaságaim!

   Ezen a blogon soha nem akartam az én érzelmeimet teljesen kimutatni de hát mit tehetek? Általában elérzékenyülök. Most viszont nem. Bár igaz, fáj a szívem, hogy be kell zárnom a blogot, mégis megteszem. Itt az ideje a váltásnak. Egy újabb lépcsőfokkal értem feljebb a felnőtté válás útján és most már el kell engednem ezt a blogot.
   Tudom, elég száraz ez a duma de így érzek.
   Minden támogatást és segítséget köszönöm amit kaptam! Igazán, nagyon hálás vagyok nektek.
   Tőletek is egy idézettel búcsúznék ami rég belopta magát a szívembe, bár nem tudom ki a szerzője. Még egyszer Mindent köszönök!
   „Ne csak álmod az életed, hanem éld az álmod, mert az álmok tényleg valóra válnak, ha te is úgy akarod.”

7 megjegyzés:

  1. Húha. Ez igen, teljesen megleptél o.O
    Igaz, már éreztem a levegőben ezt dolgot, mikor legutóbb beszéltünk telefonon, de reménykedtem, hogy nem jön el ez a pillanat! Ám sajnos még is eljött :(
    Ezúttal én is szeretnék köszönetet mondani Neked, igazán sokat jelentett nekem ez a blog, és amit általa nyújtottál nekem/nekünk. Remélem és bízom benne, hogy ezután is legalább ilyen jó munkáid szülessenek!
    Nagyon szeretlek és millió puszi! :D

    VálaszTörlés
  2. Hát egyetlenem, neked nagyon jó megérzéseid vannak mert a legutóbbi beszélgetésünknél még én sem tudtam.
    Én köszönök Nektek mindent! Hát én is reménykedem.
    Nagyon szeretlek, millió puszi!

    VálaszTörlés
  3. ne máááár :'((( Ez nem ééér! :((( De ugye magát az írást nem hagyod abba? Azt nem szabad, semmi pénzért! Remélem, még olvashatok tőled sok történetet, mert nagyon szépen írsz! ^^ És nagyon fog hiányozni ez a blogod is :(( De sok sikert a további irományaidhoz! ^.^
    (és remélem, még ezt a blogot is újraindítod, és hogy, ez csak egy kis hangulatingadozás, vagy ilyesmi)

    VálaszTörlés
  4. Nem, az írást nem hagyom abba. Még a végén megkergülnék. (Nem mintha most olyan normális lennék.)
    Annyira aranyos vagy! Köszönöm! Köszönök mindent!
    Hát a folytatást meglátjuk. Még én se tudom biztosra.
    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. szia:)
    megakartam nézni a másik blogodat de láttam h bezártad:(
    pedig a többi oldalt is onnan szoktam nézni :(
    nem is fogod azt már folytatni??

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Hát a folytatás még bizonytalan. Valószínűleg kezdek majd egy új blogot de nem tudom, hogy ezeket folytatom-e.

    VálaszTörlés
  7. úr isten! mi az hogy bezárod? miért? :O remélem lesz megfelelő indokod! majd megbeszéljük remélem!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.