2012. június 10., vasárnap

Ich liebe dich 21. rész

Hali-hali!

Na, ugye nem kellett sokat várni? :D Ez a rész egy cseppet semmilyen lett. Ez jött és pont. Remélem azért tetszik! Jó olvasást!



21. rész – Család

Miután sikeresen előkerestem a telefonomat, amit nem is tudom már hova tettem, újra leültem a medence szélére áztatni a lábamat, és közben felhívtam a nővéremet.
Hogy mit érdemes róla tudni? Nagyjából semmit. Nem agyunk tipikus testvérek. Teljesen más dolgok érdekelnem minket. Ő akkor éppen Veszprémben volt fősulin. A mákos! Neki összejött a dolog. Jó, én se vagyok okés. Miért is? Na lássuk csak: a tesóm egy iskolában húzta az igát, mialatt én L.A.-ben puliztam és pasiztam. Így belegondolva szerettem volna főiskolára járni. Már 10-ben kiválasztottam a helyet, de közbejött a sors, vagyis inkább a Tokio Hoteles fiúk.
- Szia! – vette fel a telefont Blanka.
- A húgod 1 hónapja egy másik kontinensen van és te csak egy sziát tudsz kinyögni? – akadtam ki.
- Már megint hisztizel? – becsülöm a nővéremben, hogy teljesen semleges tud lenni az irányomban. – Tényleg azért hívtál fel, hogy nekem panaszkodj?
- Nem bazd ki! Meg akartam kérdezni, hogy vagy?
- Ha anyának elmondanám, hogy beszélsz, akkor kapnál. – hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Akkor anyádnak jó hosszú keze lenne. – még középiskolás korunkban ragadt ránk ez az „apád”, „anyád” szóhasználat. Pedig vérszerinti tesók vagyunk. – Különben is per pill, Európában nagykorúnak számítok.
- De te most Amerikában vagy.
- Te meg a földön. Na, most örülsz?
- Inkább nem válaszolok. – a háttérben nevetést hallottam, és poharak összekoccanását.
- Te most bulizol? – döbbentem meg.
- Igen! Ha nem buliznék, és nem lennék fent akkor valószínűleg elküldtelek volna a jó büdös francba amiért felébresztettél.
- A testvéri szeretet melengeti keblemet. – mosolyogtam, majd kis híján beleestem a medencébe úgy elkezdtem röhögni. – Na, majd hívlak! Puszika!
- Szia, Tamara! – azzal letettük.
Nem tudom aznap mi vezérelt, de miután felhívtam a nővéremet, szinte rögtön felcsörgettem anyumat is:
- Szia, kincsem! – vette fel, és hallottam a hangján, hogy mosolyog. – Hogy vagy? Minden rendben?
- Persze anyu! – mosolyogtam. – Mizujs veletek?
- Semmi különös. Jól vagyunk, és minden rendben van. Na, de mesélj! Hogy vagy, milyen a munka?
- Jól vagyok. Minden nagyon klassz. Hát a munka, kevés. – nevettem. – Mivel nem én vagyok egyedül a marketingesük, ezért jól elvagyok. Majd valamelyik nap találkozom Suzival, akivel majd együtt fogok dolgozni. Kíváncsi vagyok rá.
- Értem. Na és a fiúkkal mi a helyzet? – majdnem kinyögtem, hogy felváltva nyomom Tommal meg Billel, de hát anyámnak ezt csak nem kéne mondani.
- Hát, vagy egy fiú, Josh akivel nemrég ismerkedtem meg egy buliban. Vele egész jól elvagyunk.
- Ennek örülök.
- Tamara! – hallottam a fiúk kiáltását.
- Megyek! – kiabáltam vissza. – Bocsi anyu, dolgom van. A fiúk átjöttek időpontot egyeztetni. Majd hívlak. Puszi!
- Rendben, szia! – kinyomtam a telefont és villámléptekkel futottam vissza a házba.
Mikor elutaztunk Dorinnal még úgy volt, hogy egy külön lakásunk lesz valahol L.A.-ben. Persze gondoltuk, hogy a fiúk ezt nem engednék, szóval nem kötözködtünk mikor ide hoztak minket a házukba. Persze anyu úgy tudja, hogy máshol lakunk. Nem akartam őt idegesíteni.

2 megjegyzés:

  1. Bill és Tom felváltva?? Ez nekem új!
    Viszont ez tényleg szép lett és kíváncsivá tett milyen is egy telefonbeszélgetésed Blankával. Izgis lehet XD

    VálaszTörlés
  2. Nekem is új, nyugodj meg! xD
    Hát Blankával alapból elég érdekes beszélgetni, különösen ha jó napja van. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.