2012. június 30., szombat

Ich liebe dich - 25. rész

Hali-hali!

   Na, itt az új rész. Nem tudom mennyire lett jó, és nektek mennyire fog tetszeni, de remélem az elvárásoknak megfelelően teljesítettem.
   Ezt a részt szeretném Eva Kaulitznak ajánlani. Ezzel már lógtam neked egy ideje. :D
   Jó olvasást!


25. rész – SMS-ek



A hallgatás nagyon egy idegesítő dolog tud lenni, ha 3 olyan ember beszélget, akik közül ketten elválaszthatatlan barátnők, a harmadik pedig csak épp, hogy odacsöppent. Sajnos aznap az én nagydumás szám se segített ki minket, úgyhogy csak ültünk ott csendesen, míg a fiúk haza nem értek.
- Megjöttünk! – dobta le Tom a kulcsát az ajtó melletti komódra, majd mikor látta, hogy nem vagyunk a nappaliban elindult a konyha felé.
- Mackókám! – ugrott Ria Töm nyakába és csókolgatni kezdte, engem meg elkapott tőlük a hányinger, de a legrosszabbul szegény Bill járt, aki csak állt ott meredten, és döbbenten, majd felsietett a szobájába, Dorin pedig utána.
- Ria! – tolta el magától a lányt Tom. – Hogy-hogy itt vagy?
- Előbb végretért a fotózás. – vigyorgott a lány.
- Értem. – bólogatott Tom, de szíve szerint Bill után rohant volna.
- Hülye picsa… - morogtam az orrom alatt, és a fejemmel intettem a két G-nek, akik követtek a nappaliba.
- Mi ez az egész? – kért magyarázatot Georg.
- Ez hosszú. – fújtam el egy tincset a szememből, ami rögtön vissza is hullott. A kijelentésemre Gustav bólintott.
- És miért rohant Dorin Bill után? – érzékeny vizek. A basszeros idegesnek tűnt.
- Ezt majd az ikrek elmondják. – a dobos bólogatott.
- De Dorint leküldenéd? – érdeklődött Georg. – 4-re vár minket az ingatlanos nő.
- Persze. – mosolyogtam rá kedvesen. – De kérlek, ne szóld le! Ha mindent megtudtok, akkor majd megérted. – a dobos hevesen bólogatott.
- Rendben. – Georg rám mosolygott, és láttam a szemében a hálát. Biccentettem feléjük, majd felszaladtam az emeletre, egyenesen Bill szobájához. Az ajtórésnyire nyitva volt így hallhattam a beszélgetést.
- Azt hittem nem érint majd meg ennyire… - szipogta Bill. – Hiszen eddig is szerettem, ők pedig együtt voltak.
- Tudom Bill. – simogatta az énekes hátát Dorcsi.
- Szerinted neki is fájt? – ahogy félszegen felemelte a tekintetét barátnőmre, csak akkor láttam meg az igazi fájdalmát.
- Biztos vagyok benne. – mosolyodott el bátorítóan az én drága barátnőm.
- Bejöhetek? – kopogtam.
- Persze! – szólt ki Bill, s mikor beléptem akkor kezdte törölgetni könnyáztatta szemeit.
- Dorin, Georg azt mondta mennetek kell. Az ingatlanos nő vár.
- Rendben leszel? – pillantott aggódva Billre.
- Aha. – válaszolt bár egyáltalán nem volt meggyőző.
- Itt maradok vele. – érintettem meg óvatosan Dorin vállát, és olyan érzésem támadt mintha áramütés érne, akár csak mikor az első találkozásunkkor megöleltem.
- Akkor meg pláne. – erőletett magára egy mosolyt Bill.
- Rendben. – sóhajtott a barátnőm, majd lassú léptekkel elindult kifelé a szobából. Az ajtófélfánál visszafordult, majd mikor úgy látta minden rendben lesz Billel, sóhajtott és elment.
- Édes lány. – közölte az énekes.
- Az. – bólintottam az ajtóra meredve, amin az előbb kilépett. – A legédesebb.
- Szereted őt? – pillantott rám Bill. Még így elfolyt sminkel, és meggyötört arccal is olyan őszinte volt.
- Jobban, mint az életemet.
- Akkor te… - kezdett bele kissé döbbenten.
- Nem vagyok szerelmes belé! – vágtam rá határozottan, mégis zavartan.
- Bocsi! – mentegetőzött. – Csak ahogy beszélsz róla meg minden.
- Igen. – túrtam bele a hajamba zavartan. – Nem vagyok belé szerelmes, de nem is úgy szeretem, ahogy mondjuk a nővéremet. Szeretem, és mégsem tudom, mit érzek iránta.
- Mint én Tommal… - harapott az ujjába Bill és ismét előbukkantak a könnyei.
- Shhh…. – simogattam a hátát. – Nem lesz semmi baj!
- Bill! – hallottuk Tom hangját, mire az énekes összerezzent.
- Ne! – suttogta halkan, rémült tekintettel. Bólintottam és az ajtóhoz siettem.
- Beszélnem kell vele! – közölte határozottan.
- Azt mondta ne! – álltam elé, hogy ne lásson be a szobába.
- De muszáj! – közölte, és engem félretolva berontott. Szorosan magához ölelte a törékeny, reszkető testet, majd ajkaik egy rövid időre találkoztak. – Holnap este már veled leszek! – kacsintott a feketére, közben pedig sármosan mosolygott. – Riával elmegyünk vásárolni. El akarja verni a fotózásért kapott pénzt. Majd érkezünk.
- O… oké. – bólintott Bill vörös arccal és kicsit meglepetten.
- Remélem, megfojtja őt egy cérnaszál. – mosolyogtam, nem épp kedvesen, majd becsuktam az ajtót.
Billel sokáig beszélgettünk. Nem csak Dorinról és rólam, meg Tomról és róla, hanem úgy mindenről. A bandáról, L.A.-ről, a családjukról, a gyerekkorukról meg az enyémről. Nem tudtuk miért követi az egyik téma a másikat, csak úgy beszélgettünk arról, ami az eszünkbe jutott. És igazság szerint ennek örültem is. Billt mindig távolabbinak éreztem magamtól, mint Tomot, és ez egy kicsit zavart is.
- És akkor tényleg szoknyában mentél iskolába? – hüledeztem egy gyerekkori sztorijuk hallatán.
- Igen. – nevetett. – Akkor egy új fiú jött az osztályba és megbeszéltük, hogy megszívatjuk, így Biankaként mutatkoztam be neki. Hála égnek a tanárok aznap nem igazán szólítgattak, úgyhogy elkerültük a lebukást. Persze a srác másnap megkérdezte, hol az a jó csaj, mi meg dőltünk a röhögéstől.
- Ez haláli! – röhögtem a hasamat fogva. A sztorizgatást végül egy hang zavarta meg, ami Bill telefonján jelezte az sms-eket.
Tom: „Szia, Édes!
Itt ülök, és baszottul unatkozom. Jó lenne, ha itt lennél! Csók a pocidra!”
- Ez aranyos. – mosolyogtam.
- Az! – Bill elmélyülten nézte a rövid üzenetet. – Hát ilyen mikor az ember szerelmes a testvérébe. – futott át az agyamon mikor azt a végtelenül boldog arcot figyeltem.
Bill: „ Szia Drágám!
Szeretnék ott lenni veled és szorosan magamhoz ölelni téged. Csók neked is.”
Akkor még nem gondoltam volna, hogy ebből a két kis ártatlan üzenetből szinte sms háború lesz, de hát a sors nagyon kiszámíthatatlan egy dolog.
Tom: „Ha most itt lennél velem, berángatnálak egy próbafülkébe, és nem eresztenélek el. Látni akarom a vörös arcod.”

Bill: „Tom, ne hozz zavarba! Itt van Tami is.”

Tom: „Legszívesebben letépném rólad a ruhát!”

Bill: „Akkor én meg neked esnék és elkezdenélek mindenfele csókolgatni, de előbb szép lassan leszedném a ruháidat. Különösen lassan az öved és az alsónadrágod…”

Tom: „Bill, én lassan már elkezdek merevedni…”
Bill: „Én is… Abbahagyjuk?”

Tom: „Kéne, de nem akarom!”

Bill: „ Ha hazajöttél számolunk!”

Tom: „Ok!”
Ez volt az utolsó sms-ük. Az énekes csillogó barna szemei könyörögve néztek rám, én pedig csak bólintottam mire egy Billt találtam a nyakamban, aki csak boldogan nevetett.
- Sokkal fogtok nekem tartozni ti Kaulitzok. – nevettem.
- Hidd el, megéri. – mosolyodott el pimaszul Bill.

4 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Ez szuper lett. :D Mondjuk Billt azért sajnáltam, hogy Ria pont előtte vetette rá magát Tomra, de a titok az titok. És annyira tetszett, mikor Tom felment Billhez, még ha csak egy pár szó erejéig is. Tamara meg... hát... nem is tudom, mit mondjak rá. Mindenesetre kíváncsi vagyok, mi lesz a vége. Mármint annak, hogy Tamara Tom "barátnője" is lesz, meg most ilyen érdekesen érez Dorin iránt. Az sms-ek tök jók lettek. :D Nagyon jó lett az egész! :D
    Puszillak <3 ^_^

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Uh, hát köszi szépen! :D
    Billt én is sajnáltam, hogy őszinte legyek. :/ Nem is sok kedvem volt azt a részt oda írni de hát a történet megkívánta.
    xD Tamarát inkább hagyjuk is. Nem normális karakter. :D De nyugi Dorinnal kapcsolatban nem lesz velük semmi, ezt garantálhatom.
    Köszi a komit! Puszillak <3 ^-^

    VálaszTörlés
  3. Oh, köszönöm szépen, már majd 1 évet vártam rá, hogy végre elmond amit kell XD
    Ez az sms-ezés tényleg jól sikerült. Billt én is sajnálom :)
    És ami Dornit illeti, szerintem másfelé fognak futni a szállok :P

    VálaszTörlés
  4. Igen, az már majdnem egy éve volt. :D Hogy repül az idő...
    Örülök, hogy tetszik! :D A szálak pedig nem is tudjátok hova fognak futni :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.