2011. június 29., szerda

Ami eddig csak álom volt - 10. rész

10. rész – Ezt miből gondolod

- Na és ez? – jött ki Bill egy eszméletlenül szűk, fehér csőfarmerben, amire feketével egy sárkány volt hímezve.
- Szerintem… - kezdte Kamilla, de én közbeszóltam.
- Nagyon jól áll.
- Köszi. – mosolygott. – Kamilla, szerinted?
- Inkább ne. – fintorgott.
- Neked tetszik? – intéztem a kérdést Billhez.
- Talán egy kicsit csajos. Sőt, nagyon. Inkább nem. – és visszament a próbafülkébe.
- Te nem veszel semmit Tom? – most meg mi van? Előbb utált most meg puszipajtások vagyunk?
- Szerintem most nem. Majd ha látok valami jó cuccot. – vontam vállat.
- Szerintem kéne neked egy csaj. – nézett végig rajtam.
- Miből gondolod? – lepődtem meg.
- Rock sztár vagy. Muszáj becsajoznod. – ez a nő egy állta volt.
- Már bocs. De ezt miből gondolod? – nem akartam megütni. Távol állt tőlem, hogy bántsak egy nőt. De már nagyon érett egy pofon a számára.
- Minden nagymenő, helyes rock sztárnak van csaja. Csak a ti bandátoknak vannak szingli tagjai. – erősködött.
- Hát szerintem nem így van. Amúgy meg az nem csak rajtunk múlik. Tudod a paparazzik nagyon meg szokták nehezíteni az életünket. Az sem kizárt, hogy most is itt vannak.
- Istenem! – sikoltott fel. – Jól áll a hajam?
- Na, erről beszélek. Minket már nem annyira zavar. Kicsit hozzászoktunk, de még mindig fel tudnak húzni. Viszont ha bármelyikünknek komoly kapcsolata lenne azt előbb-utóbb be kéne jelentenünk egy sajtótájékoztatón, de lehet, hogy a lesifotósok előbb rájönnének és akkor meg pofátlanabb módon próbálnának meg infókat szerezni.
- Értem. – gondolkodott el Kamilla. – Szóval, ha összejövünk Billel akkor nekem tűrni kell, mint a torkos borznak.
- Nem épp erre gondoltam. – ha anime szereplő lettem volna, tuti megjelenik egy vízcsepp jel a fejem mellett.

6 megjegyzés:

  1. 1000 wattos vigyor az arcomon :D
    Komolyan ez a Kamilla baromi klassz XD
    Szegény Tomcikám, annyira sajnálom :D
    Bill meg, hogy hallgat már rá. :)

    VálaszTörlés
  2. hehe xD Hát ez nagyon nagy! xD Am ezt a Kamillát birom xD jófej xD Tom nem tudom miért van úgy kiakadva :) csak egy átlagos kis tinike xD

    Örülök, hogy most ilyen sok részt hoztál nekünk; tudtam én, hogy nem fogod te abba hagyni, akkor nem tom mit csináltam volna! :P :D :D

    VálaszTörlés
  3. hát ezek a sztorik is nagyon jók :))) főleg az utolsó 4 :)) nagyon nagy arc ez a Kamilla:)) szegény Tomot meg hogy megszivatod :P de am nagyon joo :)))
    pusziiim ^^

    VálaszTörlés
  4. Eva: Örülök, hogy tetszik. Először magamról akartam mintázni de aztán elment más irányba. Vagy lehet én is ilyen vagyok? Passz!
    Molly: Azért nem tudnám, hogy mit szólnál ha a te palidna mászna rá valaki. :D hihi Ez nagyon kedves tőled. Köszönöm!
    Anette: Örülök, hogy tetszik és köszönöm!
    Nagyon örülök, hogy írtatok. Lehet még ma lesz rész. Puszim!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszikxD szegény Tom...
    Ez a Kamilla hát kész...nagyon bírom:D
    Siess a folytival

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen!!! :D
    Ahhoz képest, hogy Kamilla egy nem kívánatos karakternek indult nagyon bírjátok. De örülök neki! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.