2011. június 28., kedd

Ami eddig csak álom volt - 7. rész

Hali-hali!

Na hoztam részt! :D Újdonság. Jó olvasást!!!


7. rész – Ez a kiscsaj kikészít

   Nagyjából 6 óra lehetet mikor hazaindultunk anyuéktól. A hazafele vezető út csöndben telt el. Csak a rádióból szól egy Taylor Swift dal.
- Mi a baj Tom? – kérdezte óvatosan Bill mikor leparkoltam a ház előtt.
- Semmi. – próbáltam flegma maradni. De őt nem tudtam becsapni.
- Tom.
- Na, jó. Nem akarom, hogy Kamilla folyton velünk legyen a jövő héten. Persze kedves meg minden, de én veled akarok lenni.
- Megértelek. – döntötte a fejét a vállamra. – Én is szeretnék veled lenni. De ezt most meg kell tennünk.
- Egy angyal vagy. Ügye tudod. – magam felé fordítottam az arcát és megcsókoltam.
   Miután elválltunk mosolyogva mentünk az ajtóhoz. Bill elővette a kulcsot és próbálta kinyitni az ajtót, de nem igazán sikerült neki. Eléggé remegett a keze.
- Minden rendben Bill? – aggódtam érte.
- Persze. – mosolygott. Elvetem tőle a kulcsot és kinyitottam az ajtót.
   Mikor beértünk rögtön egymás ajakainak estünk és már az előszobában elkezdtük leszedni a másikról a ruhát.
   Nagy nehezen felértünk a szobájába. Akkor már egyikünkön se volt ruha. Óvatosan ledöntöttem az ágyra és óvatosan végigsimítottam a testén, amitől egy apró nyögés hagyta el ajkait.
   Ismét egy csodás éj. Egy csodás éj amit Billel tölthettem. Még akkor is hihetetlen volt. Ott volt velem és az a tudat mindennél többet ért.
   Másnap reggel korán keltünk és elmenetünk anyuékhoz Kamilláért. Még akkor sem tartottam valami fényes ötletnek. De Bill igen.
- Nagyon vigyázzatok rá! – kötötte a lelkünkre Gordon.
- Minden rendben lesz. – mosolyogtam.
- Kamilla okos lány. De nehogy bepróbálkozz nála. – Gordon már nagyon régóta volt a nevelőapánk. De ilyen szigort még nem hallottam a hangjában.
- Drágám. – szólt kedvesen anya. – A fiúkban megbízhatsz.
- Tudom drágám. – néha úgy tudtak egymásra nézni, mint egy tizenéves szerelmespár.
- Akkor mi indulunk is. Vasárnap este érkezünk. – mondta Gordon és felvette a bőröndöket.
- Vigyázzatok magatokra. – mosolygott Bill.
- Jó utat. – Kamilla hangja kislányosan csengett.
- Legyetek jók. – integetett anyu majd beszállt az autóba és elhajtottak.
- Na, mihez lenne kedved? – fordult Kamilla felé Bill.
- Ne gondold, hogy hasra esek tőletek. – rendkívül nyers volt a modora. De a hangja valahogy kedvesen csengett.
- Nem is várjuk el. – szóltam nyugodtan. – Nem tudom, neked mennyire tetszik ez a szitu, de most egy hétig velünk kell lenned.
- Ahogy hallom neked sincs ínyedre a csőszködés. – vigyorgott ördögien.
- Ezt eltaláltad kislány.
- Ha még egyszer kislánynak hívsz, olyat kapsz, hogy a sebészeten fogják összevarrni a szád. – fenyegetőzött az öklével.
- Nyugi már kislány. – fogtam meg a kezét.
- Fogd be! – tépte ki a kezét a szorításomból. – Már megmondtam, hogy nem vagyok kislány. Októberben leszek 16 éves.
- Akkor kisasszony. – vontam vállat.
- Inkább csak Kami. Gyűlölöm a Kamillát. Olyan kislányos. – forgatta a szemeit.
- Akkor Kami. Mit akarsz csinálni? Gondolom neked se olyan csábító egész nap a tévé előtt ülni és a velünk való beszélgetés se izgat különösebben. – Bill megfogta a fufruját és a füle mögé rakta, hogy a szemébe nézhessen.
- Mondjuk vásárolni. – vont vállat. – De lécci a hajamhoz ne nyúlj. Egyrészt mert felmegy bennem a pumpa, másrészt mert emo-s vagyok.
- Te emos? – kérdeztük egyszerre Billel.
- Én nem kérdezősködök rólatok feleslegesen. – ettől a kiscsajtól felment bennem a pumpa.
- Jó-jó bocs!
- Akkor irány vásárolni! – mosolyodott el Bill.
- Hozom a táskám. – azzal Kamilla eltűnt az emeleten, én pedig rögtön magamhoz húztam Billt.
- Tom mit csinálsz? – lepődött meg.
- Ssh. – azzal lágyan megcsókoltam. – Nem csináltam semmi rosszat. – mosolyodtam el.
- És ha meglátott volna? – aggodalmaskodott Bill.
- Akkor?
- Nem tudom. – hátrébb lépett. – Nem akarlak elveszíteni.
- Indulhatunk. – jött vissza Kamilla.
   Én csak forgattam a szemeimet. Bezártuk a házat majd elindultunk. Én vezettem Bill pedig mellettem ült. De akkor nem nézett rám. Üveges szemekkel nézte az elhaladó tájat. Valami nem volt rendben. De akkor még nem tudtam semmit.

2 megjegyzés:

  1. Na de most komolyan Angel. Ugye hamarosan lesz folytatás? Egyre jobban tetszik ez a sztori! Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Hát várhatóan ma. Kicsit marhára fáradt vagyok szóval ehhez van erőm. Ne kérdezd ez, hogy jön össze de így van. Köszönöm a dícsérete és örülök, hogy tetszik. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.