2011. június 29., szerda

Ami eddig csak álom volt - 9. rész

9. rész – A kiscsaj elmebajos

   A nikotin nyugtató hatása végigjárta a testemet. Néhány embert inkább felpörget. Nos, hát engem is felpörgetet jó párszor, de mikor ideges voltam lenyugtatott.
- Tom. – szólított meg egy halk hang a hátam mögül és mikor megfordultam Kamillával álltam szemben.
- Mit akarsz? – kérdeztem nem épp kedvesen. De hát ne várjon el tőlem szép hangnemet, ha itt teszi a fejét.
- Bocsánatot kérni, hogy olyan undok voltam.
- Nincs gáz. – biccentettem.
- Lehet egy kérdésem? – gondolhattam volna, hogy az ilyen kiscsajok mindig akarnak valamit.
- Mondjad. – nyomtam el a csikket.
- Izé… hát… - elpirult. – Billnek van barátnője.
   Na, jó. Mi van? A kiscsaj komoly az én öcsémre hajt. Atyám. Majdnem 7 év van köztük. Ez totálisan abszurd. Ráadásul Bill most velem jár.
- Hát nincs. – mondtam pár perc hallgatás után.
- Köszi! – átölelt majd visszament a boltba.
- Ez a kiscsaj nagyot téved, ha azt hiszi, megkaphatja Billt. – az ideg ismét dúlni kezdett bennem ahogy visszamentem hozzájuk.

2 megjegyzés:

  1. Hihi, ez nagyon komoly :)
    Szegény Kami, ha tudná (ördögi mosoly).
    Na jó nem szenyózok. El tudom képzelni Tom fejét,mikor majd a kiscsaj ott ölelgeti Billt meg minden :D

    VálaszTörlés
  2. Én már mondtam neked, hogy mennyire szeretlek és imádlak? Te vagy a legjobb életem!!! Tök jó ötletet adtál. És annyira örülök, hogy így tetszik a rész. Puszi, szeretlek!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.