2011. augusztus 18., csütörtök

Ich liebe dich - 1. rész

Hali-hali!

Tudom-tudom, sokat késtem és 15-ére ígértem egy kis meglepit de nem jött össze. Bocsánat! Kicsit zűrös volt a 14-idém meg a 15-dikém. De most itt a rész! :D Remélem tetszeni fog!
Köszönöm a segítséget Eva Kaulitznak! Nélküle az egész sztory nem lenne.
Na de nem rizsázok tovább, jó olvasást!


1. rész: Útra fel

   Miután az utolsó bőröndöt is lezártam, körbenéztem a szobámban. A már jól ismert falak és bútorok most valahogy idegenül hatottak. – 6 éves korom óta laktam itt. Lassan 19 leszek, és most elköltözöm. – Ezek a gondolatok jártak a fejemben. Bár nehéz szívvel hoztam meg a döntést, de a szívem mélyén tudtam, hogy jól döntök.
- Lassan indulnunk kéne. – lépett be a szobámba.
- Tudod, most először gondoltam arra, hogy netalán rossz döntést hoztam. – mosolyogtam. Ha ő velem volt, vagy csak beszélgettünk, máris minden sokkal könnyebbnek tűnt.
- Nem rossz döntés, csak nehéz.
- Annyira jó, hogy vagy nekem Dorin. – öleltem át.
- Ez fordítva is igaz. – ölelt meg.
- Indulhatunk. – bólintottam és felkaptam mindkét bőröndöt.
- Rendben. – senki nem tud úgy mosolyogni, mint ő.
   Eltartott egy darabig, míg elbúcsúztam a családomtól. Pár éve még elképzelhetetlen lett volna számomra, hogy otthagyjam őket. De az a nap is bekövetkezett. Mire rendesen észbe kaptam már úton voltunk.
- Tudod, hogy nem vagyok nyugodt, amiért én vezetek? – kérdeztem kissé feszülten miközben az utat figyeltem. Dorin erre csak nevetett. – Ilyenkor úgy szeretlek.
- Ne idegeskedj! Jól vezetsz.
- Képzelem. – forgattam a szemeimet. – Még ha egyedül mennék, akkor azt mondom, hogy oké. De nem akarok felelősséget vállalni azért, hogy mást is összetörök. Féltelek. – sóhajtottam miután az egészet elmondtam egy szuszra.
- Én is féltelek. De engem ne féltsél. Inkább nyugodj meg. – nem tudod, de ha ő mondja, mindig megnyugszom.
- Ha kapcsolsz, zenét én ígérem, megnyugszom! – néztem rá kiskutya szemekkel.
- Az utat nézd! – szólt rám kissé dühösen majd nevetni kezdett. – És még te félsz, hogy melletted ülök.
- Jól van, na. – húztam el a számat, de hamarosan vigyorogni kezdtem. – Te elhiszed ezt?
- Hogy nem lett balesetünk? El.
- Nem az. – döntöttem oldalra a fejemet.
- Tudom.
- Mosolyturmixot ittál reggelire vagy mi a szösz?
- Nem. – rázta meg a fejét.
- Amúgy arra gondoltam, hogy én alig hiszem el ami történik. Mármint itt ülünk a kocsiban és a reptér felé tartunk, hogy L.A.-be menjünk aztán nemsokára vissza Németországba.
- Igen, elhiszem. – bólintott.
- Na, itt lennénk. – parkoltam le az autóval. – Én kissé be vagyok tojva. – néztem rá rémülten.
- Előbb még le se lehetett lőni most meg félsz? – nevetett halkan.
- Kb. – vontam vállat. Dorin megfogta a nyakláncát és felém mutatta a kis félszív medált.
- Látod ezt?
- Aha. – bólintottam és felmutattam a szív másik felét.
- Ez mutatja, hogy minden rendben lesz.
- Annyira szeretlek! – öleltem át.
- Én is. – sokszor kitörtek belőlem az érzelmek. – Akkor mehetünk?
- Aha.
   Kiszálltunk és elővettük a bőröndöket. Elég sok csomagunk volt, de hát, ha az ember lányai új életet kezdenek egy új országban szerintem elfogadható a tény, hogy marha sok cuccuk van. Bezártam az autót és elindultunk az épület felé. (Olyan max 10 métert mehettünk.) A becsekkolási huza-vona után leültünk és elkezdtünk beszélgetni.
- Jó pasi 11 óránál. – vigyorogtam. Egy elég magas, szőke hajó, kék szemű, nagyon is sármos, öltönyös férfi volt.
- Jó szemed van. – bökött oldalba Dorin.
- Inkább ízlésem mert a szemem nem épp a legjobb. – na, akkor olyan történt, amire egyikünk se számított. Mr. Jó pasi odajött hozzánk.
- Elnézést hölgyeim. – irtó helyes, sexi mély hangja van és udvarias. Kellhet ennél jobb. – Meg tudnák mondani mennyi az idő?
- 11:30. – nézett az órájára drága barátnőm.
- Köszönöm. – olyan mosolya volt, hogy azt hittem dobok egy hátast. Meg azok a szemek, amikkel az én növcsikémet szemlélte.
- Ugyan. – mosolygott, a pali meg elment.
   Már éppen szóra nyitottam volna azt a nagy számat mikor az előbbi palihoz odament egy másik és elkezdtek csókolózni.
- Ilyen a mi formánk. – húztam el a számat.
- Én azt hittem, hogy van jelölted a járásra.
- Hát az úgy volt… - jöttem zavarba aztán észbe kaptam mire Dorin nevetni kezdett. – Te erről honnan tudsz?
- Szerinted?
- Nem szép dolog, hogy a fejemben járkálsz. – ekkor hallottuk, hogy el kell indulnunk a géphez.
   Az út tök simán ment. Bár késtünk egy fél órácskát, ami nem tudom minek volt köszönhető. Mondták, de nem igazán figyeltem. Azért az érdekes volt, hogy a gépünk délben szállt fel mikor meg megérkeztünk reggel 10 óra volt.
   A gyomromban görcs volt és az sem enyhítette nagyon, hogy Dorin mellettem volt. Igazság szerint én se tudtam, hogy mi bajom volt. De mikor a reptér épülete előtt megláttam a fiúk, sötétített üvegű autóját valahogy megnyugodtam.

5 megjegyzés:

  1. hűű, már várom, hogy egy kicsit összekuszáld a szálakat! :))) nagyon szuper rész lett kezdésnek! :) remélem, hamar folytatod! :))
    pusziim^^)

    VálaszTörlés
  2. Hát nem kell arra olyan sokat várni. :D
    Örülök, hogy tetszik.
    Puszim!!!

    VálaszTörlés
  3. Életem tündérbogara! *-*
    Ez eszméletlen kezdés volt, és még csak ezután jön a java :P
    Na elképzeltem, mikor odajön a kedves srác aztán nyalják falják egymást a másikkal XD Ez tényleg a mi formánk XD
    A viccet félretérve, örülök, hogy elkezdtük ezt az egészet és, hogy ebből történetet is írsz. A párbeszédek nagyon élethűek (na vajon miért :P) és szépen fogalmazol. Kíváncsivá tettél a fiúk elsötétített kocsijával kapcsolatban. Azt hiszem a folytatás is nagyon izgalmas lesz! Várom a következő részt epekedve! (=

    A sztory pedig a közös érdemünk :D

    VálaszTörlés
  4. Ez idáig nagyon jó! ^^ várom a folytatást nagyoooon! ^^ <3<3

    VálaszTörlés
  5. Életem drága egyetlene!
    Hát ez tényleg csak a mi formánk lehet! :D
    Hát még én, hogy örülök. :D Bár egész pontosan nem tom mikor kezdtük de nagyon szeretem.
    Azon izgultam, hogy a párbeszédek élethűek legyenek. De aztán hagytam a fenébe az eszem és a szívemre hallgattam. Hát a rész valszleg ma érkezik. Édes vagyol mint mindig. *.*
    Molly: köszönöm! Igyekszem a folytatással.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.