2011. augusztus 28., vasárnap

Ich liebe dich - 3. rész

Hali-hali!

Kicsit megkésve de itt a rész! Hát nem tom, hogy mennyi lesz még a nyáron. Valszleg egy. De lehet ha jók lesztek 2 is becsúszik. :D De elsején úgy is dupla rész lesz (most mérget vehettek rá). Szóval passz. Na de itt a rész. Jó olvasás! Legyetek rosszak ebben a pár napban! Puszim!!!


3. rész – Kalamajka már az első nap

- Jó a kilátás? – lépett ki az erkélyre Georg.
- Nagyon szép. – Dorin arcán megint az a mosoly jelent, meg ami csak akkor, ha Georg ott volt.
- Na, ja. – támaszkodtam neki a korlátnak.
- A hölgyek felfedezték a kastélyuk eldugott zugát? – jött ki Bill mögötte Tommal, Gustavval és Daviddel.
- Tom, te cigizel? – húztam fel a szemöldököm.
- Már mióta?- szívott bele újra a füstölgő kis nikotinszálba.
- Adsz? – néztem rá nagy szemekkel.
- Nesze! – nyújtotta felém a dobozt és az öngyújtót.
- Köcce! – a számba vettem egy szálat és meggyújtottam.
- Te mit csinálsz? – Dorin közel járt az infarktushoz.
- Nyugi, nyugi! – próbálta csitítani Georg.
- Nyugi növcsi. – dőltem a korlátnak és kifújtam a füstöt.
- Már megint cigiztek? – jött ki zsörtölődve David.
- Nyugi Dave! – kortyolt bele az italába Gustav.
- Tom az Tom. – legyintett Dave.
- Kösz. – emelte meg az említett a jobb kezét, amiben a cigi volt.
- De hát Tamara… - ingatta a fejét. – Hány éves vagy?
- Ma-holnap a 19 taposom. – mosolyogtam.
- Még gyerek vagy. - ingatta tovább a fejét. Eldobtam a cigit és rátapostam.
- Tudod ki a gyerek. – ragadtam meg az inge nyakát.
- Tamara… - lépett közelebb Dorin és felém nyújtotta a kezét, de visszahúzta. A többiek is néma csöndben voltak.
- Azt gondolod nem vagy már gyerek? – megfogta a kezem, amivel az ingét tartottam és tiszta erejéből megszorította. Felszisszentem, de csak jobban szorítottam az inge nyakát. De ő erősebbnek bizonyult és elrántotta a kezem. – Gyenge vagy - elengedett és visszament a házba.
- Tamara. Jól vagy? – futott oda hozzám Dorin és elkezdte vizslatni a jobb csuklóm.
- Nincs bajom. – rántottam el dacosan a kezem.
- De hát… - erősködött, de én csak felkaptam a vizet.
- Hagyj békén! – rivalltam rá.
   A levegő ismét megfagyott és Dorin csak mereven bámult maga elé. Körbenéztem és beszaladtam a házba. Le a lépcsőn és ki az utcára. Majd céltalanul előre.
   Egy tinédzserkora végén járó lány, aki alig beszél angolul, egy idegen városban fut céltalanul, könnyáztatta szemekkel. Ez lehetne akár egy hentai (anime amiben a szex és az erőszak a lényeg) eleje is. De nem. Ez az élet.
   Végül egy furcsa ultra modern épület előtt álltam meg. Az egész fehér volt, hatalmas ablakokkal. Valamiért a Sydney operaházra emlékeztetett. Leültem egy padra az épület mellett.
- Te idióta! – vágtam homlokon magam. – Pont Dorint? Miiért őt? Te idióta! Te is csak azoknak tudsz ártani, akiket szeretsz. – felnéztem és a velem szemben lévő ablak üvegében megláttam Dorint. – Annyira sajnálom! – öleltem meg sírva.
- Nincs baj. – hallottam, hogy mosolyog. – Nyugodj meg! Minden rendben lesz.
- Honnan tudtad hol vagyok?
- Megérzés. De tudod, hogy aggódtam?
- Miért? – lepődtem meg. – Még csak… - néztem az órámra, amit már átállítottam. – Már dél van? – tökre le voltam döbbenve.
- Egy órán keresztül kerestünk. – csak akkor vettem észre Georgot egy fekete autó mellett.
- Úgy sajnálom. – szontyolodtam el.
- Nincs baj.
   Dorin boldog volt ám Georgon láttam, hogy mondana valamit, de nem tette. – Mi van ezek között? – ez a gondolat járt a fejemben miközben az ház felé tartottunk.
- Ugye tudod, hogy bocsánatot kell kérned Davidtől?
- Ugye tudod, hogy egy rohadt állat? – ideges voltam, de nem kiabáltam.
- Te kezdted. – Georg hangja feltűnően nyugodt volt mégis valami nem stimmelt.
- Nem vagyok gyerek! – jelentettem ki elég hangosan.
- Georg! – tette a kezét Georg kezére Dorin mire a mi szexi basszusgitárosunk füle totál vörös lett.
- Basszus! – nem bírtam visszatartani a reakciót.
- Mi az? – nézett rám megdöbbenten Dorin.
- Izé… még nem hívtam fel anyát, hogy megérkeztünk. Biztos tiszta ideg. – A reag ismét tökéletes volt. – gondolatban adtam magamnak egy piros pontot. – De itt valami van. – ördögi mosollyal az arcomon pásztáztam az elsuhanó házakat és azon agyaltam, hogy nem fogom szembeköpni Davidet bocsánatkérés közben.

6 megjegyzés:

  1. szuper rész lett! :) Tamara reakciója a kocsiban nagyon jó volt :) nagyon tetszik :) ügyes vagy :)
    puszillak ××

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Tamara az Tamara. Kissé neveletlennek tűnik, forrófejű de tud nagyon higgadt is lenni.
    Puszim!!!

    VálaszTörlés
  3. Uhh szívem, mi még a való életben sosem veszekedtünk :D
    De most ezt is átéltük. :P
    hmm, tényleg jó volt a reakciód. Kíváncsi vagyok mi lesz még itt. Mindig meglepsz. Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  4. Hát én annak örülök a legjobban. :D
    De tényleg így valahogy kicsit átéltük. De sztem ne hozzuk át ebbe a dimenzióba. :D
    Köcce. Arra hajtok, hogy mindig meglepjelek.
    Sietek!

    VálaszTörlés
  5. ez idáig nagyon érdekes :D Nagyon várom a folytatást! ^.^ Az is ugyanilyen jó lesz, már most érzem ^^ :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! Örülök, hogy ennyire teszik és, hogy így várod. Nagyooon ari vagy! Köcce!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.