2011. augusztus 23., kedd

Ich liebe dich - 2. rész

Hali-hali!

Tudom, elég sokat késtem de nagyon zűrös napok meg esték vannak mögöttem. De most egész oks minden. Szóval itt a rész! Várom a komikat és akkor nemsokára jön a kövi is. Jó olvasást! Puszi!


2. rész – Hello, L.A.!

- Sziasztok! – nyitottuk ki az ajtót és bekiabáltunk. A 4 fiú meg majdnem infarktust kapott, mi meg röhögő görcsöt.
- Na, ti is megjöttetek. – Tom akkor is ugyan olyan flegmán viselkedett.
- Hát nem miattad repültünk több ezer kilométert az fix. – tettem csípőre a kezem.
- Úgyis tudjátok, hogy örülök nektek. – vigyorgott.
- Mi is itt vagyunk. – lökte oldalba Bill.
- Sziasztok! – szállt ki Georg és 3-3 puszival köszöntött minket.
- Szia. – mintha Dorinnak elszállt volna minden bátorsága, ahogy Georgnak is.
- Ezekkel mi van? – súgta oda Bill.
- Nem tudom. Hát ti?
- Mi sem. – súgta Georg mire én felsikoltottam.
- Ti sem változtatok. – pacsizott le velem Gustav.
- Ahogy ti sem. – adott neki 3 puszit növcsi. Csak Dorin köszönt Gustavnak puszival.
- Úgy látszik az ifi úr nem is száll ki.
- Kényelmesen elhelyezkedtem. – terpeszkedett az ülésen.
- Tudod, ha 30°-kal felém fordulnál tökéletes céltábla lennél.
- Te mindig tudod, mit kell mondani. – mosolyodott el.
- Tudom.
   Az arcomon 1000 wattos vigyor terült szét. A mi kis szócsatánkat az zavarta meg, hogy egy autó állt meg mellettünk és David szállt ki belőle.
- Indulhatunk? – kérdezte köszönés helyett.
- Szia, David. – én drága barátosném. Mindig olyan udvarias volt.
- Felőlem. – vontam vállat. Bepakoltunk a kisbuszba (mert a fiúk azzal jöttek értünk), beszálltunk majd elindult a fiúk háza felé. – Mennyi időt adtok a városnak? – vigyorogtam sátánian.
- Egy, két… - kezdte Bill, de Tom közbeszólt.
- Másodpercet.
- Barom! – vágtam fejbe.
- Nem zavar, hogy vezetek? – kiabált rám és a többiek is csak néztek.
- Őszintén?
- Nem. – válaszolt helyettem Dorin és nevetni kezdtünk.
- Te oszt komplett idióta vagy. – morgolódott tovább Tom. Ám én a mögöttem zajló beszélgetésre figyeltem.
- Jól utaztatok? – kérdezte Georg Dorint.
- Igen. – bólintott barátnőm. – Bár nem örülök, hogy késtünk, de egész jól.
- Ugyan.- legyintett Georg. – Ez nem számít. Benne volt a pakliban.
- Csak félek, hogy David neheztel ránk ezért.
- Ugyan hagyd csak. Figyelj…
- Tamara! – szólt rám Gustav, aki mellettem ült.
- Barom! – szóltam előre majd Gusti felé fordultam. – Tessék? – ő meg csak pislogott. – Mi van? – értetlenkedtem.
- Ahhoz képest, hogy nem figyeltél jó reagod volt. – pislogott még mindig.
- Hát, köszi. De te meg ne pislogj úgy, mint akit most sokkolóztak.
- Jó.
- Na, mielőtt olyan durván félbeszakítottál… - a visszapillantóban láttam, hogy szúrós szemekkel néz rám. – elintéztünk minden dolgot szóval nem kell papírokkal rohangálnotok.
- Imádlak titeket. Ezt, hogy köszönhetném meg?
- Hát… - Tom arcán kaján vigyor jelent meg.
- Bekussolsz! – szóltam rá.
- Jól van, na. – megtámasztotta a fejét és bambulva vezetett tovább.
   Az út további része csendesen telt. Zenét hallgattunk, Georg meg Dorin nem tom mit csináltak és bár marhára baszogatta a fantáziámat nem kukkeroltam őket. Gustav vagy aludt, vagy csukott szemmel hallgatott zenét, nem tudtam rájönni. Tom ugyebár vezetett. Bill meg Tomot stírölte. Mikor már 5 perce csinálta azért már én se kételkedtem, de nagyon fura volt. Ahogy így vizslattam őket észre se vettem, hogy megérkeztünk.
- Gustav. – bökdöstem a karját.
- Mi van? – riadt fel.
- Szóval szunyáltál.
- Asszem. Előbb még nem úton voltunk?
- Megérkeztünk. – nagyon bírtam a fiúkat, de néha totál lehoztak.
   Kiszálltunk, kivettük a bőröndöket majd bevittük őket a házba. Jó kis lakás volt. Tágas meg világos. Először egy kis előtér majd egy nagy nappali és konyha, meg lépcső. Az emeleten 6 szoba meg 5 fürdő. Miután Dorinnal elfoglaltuk a szobáinkat kimentünk az erkélyre, ami közös volt. A házból csodás kilátás nyílt a városra.
- Hello, L.A.! – kiáltottuk egyszerre.

3 megjegyzés:

  1. Miért van az, hogy vigyorogva olvastam a részt?! :P
    Olyan jó lett.
    "Georg meg Dorin nem tom mit csináltak és bár marhára baszogatta a fantáziámat nem kukkeroltam őket." XDD Mit is csináltunk?? Áhh már nem emlékszem :P
    Uhh ez egyre jobb és jobb. Siess a folytatással :D
    Imádom!

    VálaszTörlés
  2. hehe :) jó lett a vége :) szupi rész lett ez is :) és Tom ismét hozta a formáját :) jó lett nagyon :) siess a folytatással :)
    puszillak ^^)

    VálaszTörlés
  3. Eva:
    Nem tom, de én meg mosolyogva írtam. :D
    Áááááááááááááááá mi ilyenről nem beszéltünk. :D Ez meglepi neked is.
    Köszönöm! Sietek.
    Annette:
    Köszönöm! Tom nem tom miért ilyen lett. Csak jött. Sietek.
    Puszim!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.