2011. augusztus 12., péntek

Prológus

Hali-hali!

Na itt a bevezetés. Jó olvasást hozzá! Remélem tetszeni fog! Amint van hozzá egy komment kapjátok az 1. részt. Addig is puszim!!!

Prológus


   El tudtok képzelni egy 19 évest lányt, aki egy éve érettségizett, van jogsija, stabil párkapcsolata, egyetemre jár, az évfolyam 2. legjobb tanulója, normális családdal, normális barátokkal?
   Ha igen ezt töröljétek ki a gondolataitok közül. 19 éves vagyok és egy éve érettségiztem meg van jogsim is. Eddig oké. Párkapcsolat? Nevezhetjük akár annak is. Az egyetem már nem annyira. 12 évig ültem az iskolapadban. Annyi bőven elég volt nekem. Normális család? Inkább csak szerethető. Normális barátok? Egy van.
   Talán bonyisnak tűnik mindez. Pedig higgyétek el. Szörnyen egyszerű. Feladtam a „szép” egyetemi éveimet és az álmomat, hogy ledoktoráljak. Így helyet adtam egy másik álmomnak. Utazgatok erre-arra a Tokio Hotellel és az ikertestvéremmel.
   Nem egyszerű szitu. De kimondta, hogy az élet egyszerű? Különösen az enyém nem az. Na de nem akarom lelőni a poént. Ha érdekel mi lesz, akkor olvasd a következő részt.

4 megjegyzés:

  1. nem is rossz ötlet, hogy ha van komment, van rész is :)) de nekem köszönhetően lesz :) csak hogy azért fényezzem is magam, hogy ilyen ügyes vagyok xD
    de a lényeg, hogy izgalmasnak hangzik, és kíváncsi vagyok az első részre :)) és tényleg nem hangzik bonyolultnak :))
    pusziiim^^

    VálaszTörlés
  2. Pedig hidd el Annette, elég bonyolult lesz XD
    Uhh Angel, már kíváncsivá tettél, pedig tudok egy s mást XDD

    VálaszTörlés
  3. szerintem is érdekesen indul :) Biztosan nagyon jó lesz ^^

    VálaszTörlés
  4. Hát remélem is, hogy tetszeni fog.
    Anette: tényleg nagyon ügyes vagyol! :D
    Eva: Remélem is mert az eleje még számomra is kissé bizonytalan.
    Molly: remélem tetszeni fog!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.