2011. augusztus 12., péntek

Twinstero

Hali-hali!

Mielőtt elkezdem felrakni az új történetet ezt muszáj felraknom. Vagyis annyira nem muszáj csak azért jó ha tudjátok mire kell számítani.
Nos, hát mi is az a Twinstero?

Ugyebár a Twincest az ikrek közötti szexuális kapcsolatot jelenti.
A hetero meg a fiú lány kapcsolatot jelenti.
Na, én ezt a kettőt raktam össze. De nem úgy, mint Eva Kaulitz-nál. Nálam sokkal komplikáltabbak lesznek a dolgok.
De most megígérhetek 3 dolgot:
1. Lesznek benne +18-as TWC-s jelenetek
2. Ha +18-as heteros rész lesz, akkor azt 3 csillaggal kezdem és zárom le. Így aki nem akar, olyat olvasni annak nem kell bogarásznia és a nélkül is érteni fogja a történetet.
3. Az Évi x Georg +18-as részeket nem írom meg.(Ez egy régebbi ígéretem miatt lesz, meg hát ez hosszú :D)
Remélem így is tetszeni fog! :D
Puszim!!!

2 megjegyzés:

  1. Nyeh, ez jó!
    Hát igen, én jó kislány vagyok^^ Georg meg jó NAGYFIÚ *.*
    Lehet megint csak nem jut eszembe, hogy mire gondolsz?? Ez azért elszomorít... :S
    Nagyon várom már!

    VálaszTörlés
  2. Na erre nem mondok semmit. :D
    Nem tudom mire gondolsz, hogy nem tudod. Majd kiderül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.